Search
  • Nodding Heads Games

Review from Games.cz (Czech)

Pryč s elfy! V Raji: An Ancient Epic hrajete za mladou dívku, která mlátí indické démony

Vždycky je příjemné narazit na hru, která se svým pojetím fantastična a mytologie odlišuje od poněkud vyčpělých západních klišé plných špičatých uší a přerostlých plnovousů (i když jak dokazuje Divinity: Original Sin II, i elfy a trpaslíky lze zpracovat skvěle). Tvůrci akční adventury Raji: An Ancient Epic pocházejí z Indie, a tak se nelze divit, že jako primární inspirace jim posloužila indická kultura. Čekejte boj proti obrovským démonům, úchvatné indické hrady a mocnou magii nezvyklých božstev.

Příběh se točí kolem mladé dívky jménem Raji, jejíž svět byl napaden démonickými silami. Tahle invaze ji připravila o mladšího bratra, kterého unesl hlavní šéf zlých oblud, lord Mahabalasura. Naštěstí si ji jako svůj nástroj vybrali slitovní bohové a obdařili ji nadpřirozenými silami. Raji tak bude bušit démony různými zbraněmi a metat kotouly i ohnivé koule.

Všechny úrovně budou vytvořené ručně, a to hned ve dvojím smyslu. Zaprvé nepůjde o žádné procedurální generování – každý tajný průchod, každý střet s nepřáteli bude pečlivě předpřipraven. A zadruhé je vše, co ve hře uvidíte, ručně namalované. Umělci z řad vývojářů si kvůli tomu udělali exkurze do různých zajímavých koutů Asie, od Indonésie až po indický stát Rádžasthán, takže by vše mělo být autentické.

Raji: An Ancient Epic se v brzké době chystá na Kickstarter, kde autoři doufají vybrat dostatečné množství peněz na pokračování vývoje. Video prototypu vypadá moc pěkně – aspoň tedy podle mě, a doufám, že se mnou bude souhlasit i crowdfundingu nakloněná část hráčské komunity. Akční výlet do světa indické mytologie je velice lákavá propozice.

Source: link

#RajiTheGame #Raji #NoddingHeadsGames #NHG #GamesCZ

• White Facebook Icon